Kzlar slm yigenm ağustosta 4 ysnda olck yklasik 1 yıl önce tuvalet eğitimi bsladi ama şu son 3 4 aydır başa dönmüş durumdaymis sürekli çişini kaçırıyormus ve rahatsz da olmuymus annesi her sorduğunda yok çişim diyip tuvalete gitmek istemiyormuş dışarı bahçeye gittiğinde büyüğünü dahi soylemeyp altına yaptığı oluyrmus başına gelen var mı bu şekilde sonradan başa dönen ne yapmak lazım acaba ?