eylulmaysa Kızlar emziriyorum bebeğim 3 aylık doğduğundan beri mama da veriyorum küvözde başlanmıştı beni 1 saatte emse doymuyor sonunda yine mama veriyorum neyse konu bu değil ben ne kadar emzirirsem emziriyim yine de göğüslerim sert bu neden olur acaba
Ruvdem eylulmaysa bebeğin cuk cuk içtiğini duyuyor musun peki yutkunuyor mu ? Tam bitiremediğini düşünüyorum bebeğin emmiyor olabilir mi sadece emzik olarak kullanıyor olabilir seni
Poyrazdemir2 eylulmaysa daha terbiye olmamıştır belki , eğer sağdıcınızda süt gelmiyorsa bittiyse yumuşak olmasada olur
eylulmaysa Ruvdem ben de öyle düşünüyorum aslında yutkunuyor ama nasıl gündüz uykusuna geçmek için memeye geliyor saatlerce bırakmıyor bıraktıramıyorum en son uykusunu alınca öğürerek çıkarıyor ağzından uyanıyor
eylulmaysa Poyrazdemir2 aslında son 1 haftadır şişmeye başladı 40ı çıktıktan sonra yumuşamıştı baya bir sadece sağ göğsüm şiş sol yumuşak sağa göre
nursemomy Dil yada dudak bağı var mı diye doktora götür yoksa bebeğin kilosu da iyiyse sağ dolaba at sütünü
eylulmaysa nursemomy sağarsam artmaz mı acaba ben hastanede ebe ile görüştüm ebe biberon mama verme emzir dedi bende öyle yaptım sonra 1 2 saat sonra muayneye gidecektik mama vermemiştim emzirdim 30 dk gittik ağlamasından muayne edemedi doktor sonra bana gerekirse emzirme çocuğun aç şuan mama ver doyur yazık sen sofradan doymadan kalkar mısın bu bebeğe nasıl kıyıyorsun dedi sonra ben iyice mamaya yüklendim şimdi 2 gün sonra meme reddi yaşarsak ve sütüm çoğalmış olursa ne yapıcam mastit olursam
eylulmaysa nursemomy bu arada kilosu vs iyi dil bağından şüphelenip sormuştum olsa hiç beslenemez demişti doktor
Ruvdem eylulmaysa memede uyumaya alışmış o zaman . Uyutmayın memede uyuduğunda alın memeden . Sonra çok zorlanırsınız . Sütünüzü de o 1 saat emdikten sonra bi sağın geliyor mu diye ya da midesine dokunun ne kadar içmiş anlaşılır zaten . Eğer sütünüz çoksa da boşuna mama vermeyin bebeğe yazık içsin işte sütünüzü .ne güzel memede de duruyor uyurken bile içiyorsa da çene kasları da iyi demektir . Gögüsler genelde ilk aylarda sert oluyor zaten 5. Aydan sonra falan yumuş yumuş oluyor anca terbiye oluyor onu da takmayın kafanıza
eylulmaysa Ruvdem teşekkür ederim yorumunuz için bende mama vermek istemiyorum ama psikolojik olarak doymadığını düşünüyorum ki gerçekten de emziriyorum memeyi bırakınca ağlıyor uyumuyor misal 3 4 ölçek mama yapıyorum hepsini içip uyuyor rahatça ses soluk çıkmıyor kendimi kötü hissediyorum öyle olunca