Kızlar iyi akşamlar bebeğim 4 aylık dün sağlık ocağı kontrolünde hemşire demir ilacına başlamamızı istedi devletin verdiğini önermedi kızımı daha çocuk doktoruna götürmedim ama eczacının tavsiyesiyle lıpozone kıds markasını aldım kullanıp memnun olan var mı