mom97X Kızlar bebeğim 15 günlük, silikon meme ucu kullanıyorum, çünkü meme ucum yok kavrayamıyor emmiyor öğürüyor ağlıyor. Nasıl alıştırabilirim mememi emmesine ..? Var mı bi taktik filan ? Artık bana imkansız gibi gelmeye başladı 🥹
zeyn6 mom97X selamm sizi rahatlatmaya geldim bebeğim doğduğunda ne yapsam mememi tutmadı ebeler danışmanlar herkeslw görüştüm olmadı sonra silikonla emdii koca bir başlıkla 3. Ayın son günüydü silikonu odada unutmuşum öylesine mememi verdiğimde emmişti 18. Ayına kadarda emzirdim çok şükür bırakmak için kendinizi yıpratmayın ara sıra çıplak teklif edin elbet birgün bırakıcak
mburak mom97X Ayy bana da imkansız gibi geliyordu veee biz geçen hafta bıraktık çok şükür 🌸 Göğüs ucum hiç yoktu. Neler neler denedim göğsümü tutsun diye tutmuyordu. Daha sonra silikonla emzirmeye başladım. İlk zamanlar ara ara göğsümü vermeyi deniyordum yine tutmuyordu. Tüm zorluğuna rağmen silikonla emzirmeyi kabullendim. Bebeğim 3 buçuk aylıktı emzirirken silikon uç düştü. Bende öylesine göğsümü vereyim dedim tuttu artık silikonsuz emziriyorum. Darısı başına inşallah. Ama canını asla sıkma bebekler biz istediğimiz zaman değil kendi istedikleri zaman bırakıyorlar. Bebişler ne derse o😌
mervekoccoskun Benkadinimdemiii bende iki gündür gogsumu veriyordum şimdi ikisininde almıyor naoicami şaşırdım iki buçuk ayligiz bizde
Benkadinimdemiii mom97X evet sonra sağımla 6 aya getirdim yeniden hamile olduğumı öğrendim sil başa döndük 😂😂
Benkadinimdemiii mervekoccoskun sizinkine birşey diyemiyorum ama benimki emmedi bir daha da mama ek gıda ile ilerliyoruz şuan
Benkadinimdemiii mervekoccoskun Söylemeyi unutmuşum silikon uçla deneyin ben doğum yaptığımda göğüs ucum hiç yok denecek kadardı ememedi silikon uçla emzirdim 3 ay sonra bir anda kendisi tiksindi ondan bende kendi göğüs ucumu tutturdum tutturmaz olsaydım onu hiç tutmadı sağarak 6 aya getirdim neyseki ek gıda da var sadece mama olarak ilerleseydik biraz üzülürdüm. Mama karşıtı değilim ama anne sütünün yerini tutmuyor o üzücü