Kızlar bebeğim 19 ay 10 günlük bildiği kelimeler anne baba dede nene amca abi abla teyze hala bitti pis cici hadi bebek top mama meme dütdüt gibi kelimeler daha aklıma gelmiyo varsa bi iki tane daha vardır ama herşeyi bilir anlar istediğim şeyleri getirir götürür sil dersem siler topla dediğimde toplar kelimeleride anlar derdinide anlatır ama eliyle göstererek falan normalde kafaya takmam ama geçen gün biri geç kalıyo dedi çevremizdede aynı yaşta bebek olmadığı için bu aylarda ne durumda oluyolar tam bilmiyorum nettede daha fazla bilmesi gerektiği yazıyo haftaya doktor kontrolumuz gerçi ama anne kafası taktı mı takıyo 😄o yüzden buradan sormak istedim bu aylarda dil gelişimi ne seviyede olması gerek sizce