ddmshn Geçen gün bunun tartışmasını yaşadım twitter’da.
Bir tanesi elalemin çocuğa beddua ediyordu evinde oturuyor mahkemelik oldular diye kimsenin çocuğuna beddua edemezsiniz dedim diye bana ne haraketler neler yazdılar inanamazsınız.
Halkı birbirine düşürüyorlar artık bu kira problemi ile.
Benim eşim tek çalışıyor bulunduğumuz muhitte kiralar su anda 20 ila 50 bin arası taşınmaya kalksak 150 bin en az evden eve nakliye araştırdık taşınsak nereye gideceğiz?
Bir kaç ev baktık köpek bağlasınız durmaz duşakabini yok dış kapısı tahta tek omuzla açılır istediği rakam 80m2 için 17,500.
Eşim zaten 29 bin alıyor.
Bitik durumdayız bitik.