nilazra123 Valla buraya gelip bu dedikleriniz de linçlemeye kalkan olursa asıl linç onlara gelir.
Biz bi sekilde bu seviyeye geldik iyi kötü gezdik, yedik, içtik, evlendik istediğimiz seviyede ama iyi ama kötü.
Peki çocuklarımız bunların % kaçını yapabilecek bu şartlarda?
Kuzenimin kızı lgs’den istediği puanı tutturamadı iyi bir liseye giremiyordu bahçeşehir’e yazdırdılar yıllığı 500 bin 2 taksitini ödediler daha şimdiden.
Çocuklarımız bu seviyeye geldiklerinde oldu ki kazanamadılar lise, üni vs 1 milyon mu olacak özel okulların yıllığı?