delirmeceler tabii ki çok merak eden vardı diye bende post açtım ☺️26 haziranda sipariş vermiştim, 2 güne hemen kargoladılar. Uçakla geldi, burada gümrük işlemleri 1-2 sürdü sonrada dağıtıma çıktı benimki ptt ile geldi. Eşim de sipariş verdi o yabancı bir firma gözüküyor burada Hepsijet dağıtacakmış. Gümrük olayı da şöyle benim eşim gümrükçü onun söylediği detayları yazayım. 150 Euro’yu aşmaması lazım, 30 kiloyu aşmaması lazım ve her üründen tek parça söylemek sağlıklı. Mesela 3 çift ayakkabı, 5 tane tişört olursa bu burada ticaret gibi algılanabilir. Ama ürünler tek tek olursa kişisel söylendiği belli oluyor. Birde siparişler mutlaka kişi adına olması lazım. Şirket adı vs olmaması gerekiyor 🌸 aylık 5 sipariş olması gerekiyor birde. Her bir tc’nin yurtdışından 5 gümrük hakkı var aylık ☺️