Kızım 50 günlük doğduğu zamanlar ilk bebek olduğu için sanırım eşim çok üstüne düşüyordu sürekli kucağında gezidirdi uyurken bile alıp göğsüne yatırırdı koksunu almak istiyorum diye. O zamanlar sesi soluğu yoktu tabi bir de 3.280 gr doğdu yani kolumuzu yormuyordu şu an kızım 6kg ve sürekli kucak istiyor almayınca katılıyor. Uyurken kucakta sallanarak uyumak istiyor. Uyanıkken de sürekli ayakta geçirmemizi istiyor kucağımıza alıp otursak kıyamet kopuyor. Gün içinde sürekli ben ilgileniyorum eşim çalışıyor ve ayaklarımın altı ağrıyor artık kollarım titriyor. Kanguru aldık onda da durmuyor. Nolur bir çözüm söyleyin tecrübeli anneler perişan oluyorum