Minikbiiranne Kızlar dişimde apse var post açmıştım şiş diş etim apse olunca diş acır mı dişin kendisi de acır mı bastırınca bugün 4. Antibiyotiği içtim hala düzelmedi ne zaman geçer
Meltem345 Minikbiiranne ben bir kutu agumentim antibiyotik bitirdim işe yaramadı dişime kanal tedavi yapılcak çünkü artık karıncalanma oluyor yüzümde
meyra9 Antibiyotik 1 haftaya anca etki eder. Acısı da ağrısı da geçer büyük ihtimalle benim geçiyordu düzenli kullandığımda
Minikbiiranne Zumra_Fatma ayyy deme inşallah olmaz benimkinde valla korktum her zaman oluyor muydu peki birde ağrı kesici ile geçiyormuydu
Zumra_Fatma Minikbiiranne ozmn emziriyordum bazi ilaclar geciriyordu kimisi hafifletiyordu valla ins seninkide oyle olmaz Allah dusmanimin basina versin
Zumra_Fatma Minikbiiranne ayy evet benimki de iltihaplanmisgi hatta antibiyotik kullandim inmedi yine kullandim sonra cektirdim disimi