Oğlum 4 aylık sütüm var aslında ama doyurmuyo galiba mama takviyesi veriyorum sütüm yaramıyo kilosu ilerlemiyor pek linçlemeyin ama mama vereceğim zaten ama yarayan kilo yapan mama öneriniz var mı şu 101 olan aptamil var ya ondan kullanıyorum sanki onunda kiloya bi yararı olmuyor