Kızlar sütüm çok az geldiği için mamave meme şeklinde gidiyordum.tabi mama daha öok ağırlıklı.ama sindiremedi mamayı hep zorlandı.ben de daha çok süt emzirmeye odaklandım.ama üzülüyorum çünkü emiyor on bes dk falan.biraz yutkunma sesi duyuyorum tamam sütüm var diyorum.yutkunma sesi dört beş çekmeeşndem sonra bitiyor.sanki sonra boşa çekiyor gibi memeyi.elşmle sıkıyorum iyice.akıuor biraz ama fıçkırarak değil.emzirmeye başlamadan önce sıktıgımda fışkırır tarzda okuyordu.çok az emiyor iki dk falan.sonra geri çekiyorum sıkıyorum bakıyorum fışkırır tarzda değil.az az akıyor.yutkunma sesi de yok.sütüm az mı acaba
Doymuyor mı.hiç uyumuyor da