Merhaba kızlar bebeğim erkek 3960 doğdu daha sonra 3550 oldu kilo kaybı yaşadık sarılıktan dolayı. Şu an 3 aylık kilosu 6480 bugün sağlık ocağındaki hemşire tereddütlü konuştu doktora yönlendirdi. Anne sütü+mama ile besleniyor. Kafama çok taktım. Sizce nasıl lütfen yardımcı olur musunuz 😢