Tangrampuzzle Günlerdir ekran açıyordum çocuk şarkısı falan zor da olsa içiriyordum bugün saati de geçirdim en sonunda ikimizde uyuyakaldık ağzında hiç bir şekilde yutmuyor
maygirl Tangrampuzzle tatlari guzel oldgunicn normal kaşıkla iciyor.icmiyorsa eczanelerde ml yaziyor uzerinde siringalar var surup icirmek icn onlarla deneyin.yada cok az suyuna karistirin meyve suyu zannedeblir.
biimiyomyardimet Tangrampuzzle kaç aylık yada kaç yaşında? Bende küçükken hiç içiremezdim genelde çıkarırdı, son zamanlarda bunun tadına bakar mısın tatlı mı tuzlu mu bana söyler misin diye kandırıyorum 🥸🤣 2.5 yaşında kızım..
eda3595 Tangrampuzzle ben şırıngayla veriyorum içmediği zman dilinin arka kısmından minik minik bırakarak öyle görmüştüm bi video da o şekil içiriyorum
maygirl Sev16 baskanonerm.yok malesf szin bu surec zorlu olacak gbi gorunuyor..oyun vs deneyin cocugunuz huyuna gore artk kendiniz bilirsiniz.
mervekb Tangrampuzzle şırınga yada ben kan ilacı verdiğimiz şişe sistemi güzel Sideferin ben onunla veriyorum atmıyorum şişesi boşalırca. Kaşıkla verdiğimde direk ağzından çıkarıyordu.
aslananne27 Tangrampuzzle şırınga ile elini kokunu tutarak ağzını açarak zorla veriyoruz 😂😂😂bu işlemi evde 4 kişi çocuğu tutarak yapıyoruz hiç ilaç sevmez içtiği an kusar yada püskürtür 😂😂2 yaşında bu arada