Bebeğim 2,5 aylık erkek, 5200 civarı kilosu en başından beri sütüm az ve meme almıyor sağarak bir öğün yettiği kadar anne sütü bir öğün mama veriyorum. Doktorumuz ya 2 saatte bir 60 cc ya da 3 saatte 90 verin midesini genişletmeyin diyor(mama aldığı için, süt olsa sınırsız verirsin ama sütün az mamada sınır olmalı diyor.)
Ama oğlum doymuyor 60 verirsek 1,5 saat 90 verirsek 2,5 saati zor görüyoruz. Zaten biberonu çekince daha aranıyor emzikle vs oyalıyorum ama öğün saati gelmeden aşırı ağlamaya başlıyor ve direkt yumruklarını sıkıp ağzını, dilini emiyor gibi yapıyor çok net acıkıyor yani. Doktora söylüyorum vermeyin oyalayın diyor.🤦🏻♀️
Az önce 1,5 saatte morarana kadar ağlamaya başladı vermedim ben, çocuk katılacaktı en son eşim kızdı başlarım saatine dedi kalktı mama yaptı yavrum anında sustu. 😥Bazı doktorlar bebek belirler istediği kadar içer diyormuş bizimki mi çok katı bilmiyorum ki.🤦🏻♀️
Bu aylarda bebeği olanlar saat sıklığı ve ölçü miktarınız nedir acaba?