gocmenkusu34 göbek fıtığı var aylık kontrollerinizde doktorunuz söylemedi mi hiç. Bizde 20 günlükken farkedildi 2 yaşına kadar çoğu geçiyor aylık kontrole gelin dedi birde geçen gittiğimizde doktor içerisine siyah bir çubuk değdirdi yapıştırıcı gibi bişeydi anlamadık ama ondan sonra biraz daha kapandı