Mnktrtaaa ben en son 12 gibi emziriyorum tam emmedigini düşündüğümde azıcık mamayla da destekliyorum çünkü uykuda veriyorum ,sonra sabah 4-5 e kadar kalkmıyor öyle zaten derin uykudayken emmiyor da kolay kolay da uyanmiyor ,bir de sabah 7 gibi emmeye kalkıyor zaten uyanıyor o zaman tamamen ondan sonra canı ne zaman isterse öyle saat alarm kurmalı gitmiyorum zaten benim zorlamam da bir işe yaramiyor zaten meme mama reddi yaşadık üstüne de dişi patladı kendi acikmasini beklemesem kavga kıyamet daha çok istemiyor kilo desen o da yerlerde zaten minik de doğdu 😬