Ben burnumdan aldırmıştım 15 sene olmuştur, ve cerrahpaşada aldırmıştım üniversite hastanesi ama devlet sonuçta. Bide 15 sene öncenin teknolojisiyle hiç iz kalmadı. Bayağı dikiş atılmıştı burnuma 3-4 adet. Büyük bir bendi. İlk 1 yıl çok hafif bi dikiş izi kalmıştı ama sonra o da geçti şuan dümdüz. Hiç iz yok.