biannemeselesi evet sizle daha önce de konuşmuştuk hatırlıyorum bu konuyu o yüzden aklıma geldiniz sevmeyeni de çok diye 🥰 yani dediğim gibi size fazla soğuk kanlı davranmış bize de tam tersi aşırı pinpirikli, çocuğumu benden çok düşünüyormuş gibiydi. Genel olarak muayenesinden vs memnunduk çok detaylı anlatır, herşeyi de kontrol ederdi. Ne zaman arasam yazsam hemen dönerdi. Gereksiz ilaç, antibiyotik vermedi bir kere acile gittik orada antibiyotik verdiler meğer gerek yokmuş hava versek düzelirmiş neden beni aramadınız diye kızmıştı😅 ama işte Kendisiyle bebeğimin zayıflığı sebebiyle yolları ayırdık 😂 en son bir sorun var ben takıntılıyım ben böyle bırakamam bu çocuğu, deyip milyon tane bölüme yönlendirdi bende ısrarla yemek yemediğini, mama içmediğini, anne baba olarak bizlerinde zayıf olduğunu anlatmaya çalışıyordum bu kadar olmaz diyordu ısrarla bende daha gitmedim. Emel hocaya gittik yemiyor ki bu çocuk kilo alışını görelim dedi direkt. Hala daha zayıf 2.5 yaşında 10 kilo eda hoca görse neler der düşünemiyorum 😅😅😅