Yesimu mantardır o zaman canım o bize travazol vermişti doktor ama bence git göster kız çocuğu sonuçta . Benimki erkek ve poposunda olmuştu . Her krem her yere sürülmez sonuçta . Yayılmadan önlemini al kaşıntı yapar o rahatsız eder bebişi . Bol bol yıka bide her çişten sonra bile . Islak mendil kullanma bi süre pamuğu suya batır ya da bi bezi öyle sil