askkl Kızlar bebeğim 6,5 aylık oldu ek gidaya geçtik. bir şeyler yedirdikten sonra mama sayimiz azaldı fazla vermiyorum bir yada iki öğün fakat ek gida yiyince mama icmek istemiyor bir sikinti olur mu aceba
Ruvdem askkl olur tabiki 1 yaşa kadar öncelik mama ve meme . Ek gıdanızı azaltın . Suyu ordan alıyorlar genelde boş su içmeyi de sevmiyorlar susuz kalmasın hem de vitamin eksikliği yaşamasın