meralulker Sevgili annelerim, ek gıdaya başladık sebzeleri bitirdik süt alerjisi olduğu için yoğurtu doktorumuz 3. Hafta yapalım dedi. Yaptım ama bebeğim yemiyor. Yer yemez yüzünü ekşitiyor. Bebeğime nasıl yerdirebilirim?
littlebabygirl meralulker yoğurdun tadı ekşi mi? Ebebekte probiyotikli toz yoğurt mayası var onunla çok tatlı oluyor belki o şekilde yer. İçine meyve katıp denediniz mi? Benim kızım da ilk başta yememisti baya bir süre. Sonradan alıştı. Ayran olarak da deneyebilirsiniz
Ruvdem meralulker bende de ilk o şekil yapmıştı 2 3 kez yoğurdu mama sandalyesine döktüm parmaklarını yalayacam diye oynayarak yedi tadına alışmış oldu ve sonra bi daha ekşitmedi yüzünü . Biraz ortalık batıyor ama buna değer çünkü yoğurt çok önemli bir besin . Yoğurdunuz ekşide olabilir baktınız mı tadına ? Birde sebze bittiyse havuç tatlıdır mesela onun içine koyarak da verebilirsiniz . Sonra meyveye başlayınca meyve koyarsınız .
Elfgrn meralulker Bazı bebeler yemeyince yemiyor. Kızım en büyük örneğim çok istedim yesin diye ama hep reddetti. Uzun süre denedim olmadı ek gıda ilerleyince anladım ki kızım süt ürünü sevmiyor yemek istemiyor. Bende yoğurt için zorlamadim başka şeyler yedirdim. İlerleyen aylarda dolma içine karistirip verdim bir öyle yedi onun dışında ağzına sütte sürmez yoğurtta peynirde alıştım. İlk donemler yoğurttan kusuyordu o derece tiksiniyirdu.
meralulker littlebabygirl meyveli yoğurt olarak verdim muzla birazcık yedi ama muzsuz asla yemedi. Ayran fikri için teşekkür ederim deneyeceğim 🥰