Merhabalar, 2.5 yıl önce bir tanidigimizdan Van kedisi kırması kedi sahiplenmistik. Bebegimiz olmadan önce sahiplenmistik kediyi ve evladimiz gibi oldu ona cok iyi baktık. Bebegimiz dogdu simdi 2 yasina gelmek uzere fakat kediyi hic rahat birakmiyor surekli onunla oynamak istiyor onu gorurse evde yemek yemiyor pesinden kosuyor uyku dahi uyumuyor. Artik arkamizi donemez olduk kedinin yanina varir varmaz severken de henüz anlamadigi icin canini yakiyor kuyrugunu veya tuylerini cekiyor kedinin cani yakiyor. Artik bas edemez olduk bu durumla mecburen esimle uzulerek sahiplendirme karari aldik. Sahibinden e ilan koydum fakat ilgilenen olursa diye buraya da yazmak istedim. Bebekle evde biraz zor olur en azindan cevrenizde bildiginiz guvendiginiz İstanbul icinde almak isteyen birileri olursa adrese goturebiliriz. Ona bizim gibi özenle ve iyi bakabilecek sevgi dolu birilerini ariyoruz, tesekkurler simdiden. Kedimiz beyaz tüylü ve renkli gözlüdür yaşı da veterinerden ögrendigimize göre 5 civarı. Kisirlastirma ve asilari yapildi