tetik merhaba ani işitme kaybı oldu bende kulağımda hiç bir problem yoktu sabah kalktım bi anda kualğımda uğultu başladı hemen dr gittim enfeksiyona felan bağlı değil benimki nedeni belli değil idiopatik işitme kaybı dedi 116 kayıp vardı bolca kortizon tedavisi ve başka haplar yanında hiberbarik basınç tedavisi ile birlikte 85 e düştü 1 ayın sonunda kaybın çok yüksek değil hiberbarik ve ozan tedavisi öneririm benim dr 20 seans aldım %20 iyileşme olduğu için 20 seans daha rapor çıkarttı bu bitince ozon tedavisi alacağım. birde ankarada bir dr var kesinlikle yorumlarına bakmanızı öneririm ve gitmenizi öneririm bende ona gideceğim prf.dr.ali özdek