ferkush ben hiçbir yan etkisini görmedim bir hafta sonra düzeldi ve bir daha olmadı.Açıkcası ben bir kaç cocuk doktoru değiştirdim bazı sebeplerden dolayı.Bir doktorun dediğini diğeri kabul etmiyor,onaylamıyor.bu krem içinde doktorum ilk etapta 1 hafta kullanmam gerektiğini söylemişti.Eğer geçmezse kademeli kullanacaktım. suanki doktorumuza güveniyorum çokta memnunum.Masajıda şu şekilde yaptırmuştı fındıktan da küçük paemağımıza alıyoruz yspışıklık zar gibi plan o kısma fazla bastırmadan en fazla 15 e kadar sayıp saat yönü veya tersine masaj yapıp bırakıyordum