elifaselafra Oglum 8.5 aylik. Saga sola dönüyor ama tam dönmüyor. Yüz üstü yatirip egzersiz yaptiriyorum ama 360 derece tam kendisi dönemiyor. Emekleme falan zaten yok. Bu aylara kadar bebeği tam tur dönmeyen var mı??
Umay-gmz elifaselafra benm kızımda dönmüyor, dokuz buçuk kilo 8 ay 23 günlük , gece uyurken filan yan yatıyor , gündüz de yana baya dönüyor filan ama tur atmıyor azıcık desteklersem dönüyor ama sonra ağlıyor istemiyor, sürekli oturarak oyun oynuyor
arzusssss elifaselafra benim kızım da 8 ay iki günlük. Dönmüyor o da. Ama desteksiz oturabiliyor ve otururken öne kendini verip emekleme pozisyonu alabiliyor henüz emekleme yok. Dönme yok ama diğer becerileri olduğu için takmıyorum şimdilik bakalım
elifaselafra Umay-gmz ne zaman dönecekler yahu, sanki ufak tefek günde bir kere yapmaya başladı ama sıkıntıya gelemiyor benimki direk agliyor. Biraz hareketlense benimde belim kolum biraz daha rahat edecek
Umay-gmz elifaselafra valla bilmiyorum cmtesi 9 aylık olacak, emekleme tutunup kalkma hiç birşy yok , ben mi çalıştıramadım diyorum,
gizem231217 elifaselafra hareketlense dinlenmeyeceksiniz daha cok yoruladaksiniz emin olun. Bebegim erkek 7 ay 11 gunluk 4 ayindan beri donuyor 6 bucuktan beri emekliyor 15 20 gunden beri de tutunup koltuk kenarlarina kalkiyor mutfakta paçalarima sarıuor tutunup kalkmak için. Gün içinde koltukta 5 dakika oturamiuorum ne kadar hareketli olduğumuzu tahmin bile edemezsiniz. Eger gelişimsel bi sıkıntı yoksa bence yavaştan ilerlemesi daha iyi
Umay-gmz elifaselafra va rmı bi gelişme , 9 ay 11 günlüğün aynısı gibi akşama kadar oturarak oynuyor ayaklarının üayüne bastırmaya çalışıyorum 5 aylıkken bile daha sert basıyordu
elifaselafra gizem231217 cok sukur gelisimsel sıkıntımız yok ama biraz hareketlense de bana bagi biraz azalsın istiyorum. Sabır ediyorum vallahi
elifaselafra Umay-gmz 9 ay 4 gunluguz dönüyor ama onda bile eli altinda kalinca bazen cikartabiliyor bazen cikartamiyor. Daha dönme olayinda elini her seferinde cikaramiyor. Yani oturmak pek istemiyor ayakta biri onu tutsun devamlı istiyor ama onda da dimdik duramiyor yani. Yurutece koyuyorum sıkılıyor. Emekleme tutunarak ayaga kalkma hicbir sey yok. Ne olacak bilmiyorum 😅