Kizlar Başına gelen cevaplarsa sevinirim bu günlerde hep biyerimde bişey var nazardan diye dusunuykrum yada cok calismaktan koydeyiz Çapa Ot çocuk ev dweken zorladim galiba Daha once Sol elim bas parmagin haric kopmle cikmisti Doktora gittim alciya aldi baskazina gittim zedelenme dedi cikik rontgende gozukmedi ama belli bisey vardi dort sene oldu galiba alciya alindiktan sonra daha kotu oldu ki gunde hemde Agrisi cok aetti bende kendim cikardim Cikikciya gittik Oncesi cok cektim tabi dr. krem veriyolar gecmiyo cikikci demesinmi parmaklarinjn hepsi cikik az daha dursaydin yanlis tutardi diye neyse yaptı düzeldi Simdi gene aynı acımaya başladı Tekrarlamis olabilir mi ?
not.. klavye gidip duruyor zor yazdim .