Kızlar Aralık ayında başvuru yaptım İlk 6 ay kampanyalıydı 200 TL diğer 6 ay ₺300 diye anlaştık Bir sene boyunca 50 TL de modem ücret Haziran ayına kadar aynı şekilde ilerledik Ama bu ay ₺450 yansıdı onu da kabul ettik bugün bana mesaj gelmiş 15 Temmuz ayı itibarıyla ₺500 olacakmış 50 de modemle 550 bu ne böyle her zaman zam mı geliyor Sizinki nasıl şu an farklı bildiğim ama döner dönmez değiştirmeyi düşünüyorum