Korse ben eczaneden aldım düzenli kullanmadım o yüzden bişey diyemem ama ilk kızımda mamadusbaby kanguru kullanmıştım 3 aylıkken bir başladık 1 buçuk yaşına kadar hemen hemen her gün kullandık belin ağrır falan dediler hiç sorun yaşamadım uyurdu hep içinde ☺️ inşallah bu kızımda da kullanıcam