Selimoglu10 Merhaba fakültenin çocuk göz polikliniğinden kontakt lens için randevu almaya çalışıyorum ama hiç bir surette telefonlar açılmıyor ve internnette de tüm randevular dolu görünüyor. Acaba bir şekilde randevu alabilen var mı?
betulunmevasi Selimoglu10 malesef alması zor akşam 9 dan sonra ya da sabah 8 de internetten bakılıyor diye biliyorum
Selimoglu10 betulunmevasi çok teşekkür ederim cevabınız için. Maalesef internnette zaten hep dolu gorunuyor da bir tanıdığımız vasitasiyla alabildim. Katiyen telefonlara cevap vermiyorlar 🤦
adianne Selimoglu10 bizde gidiyoruz oraya canım randevu bulmak imkansız neredeyse asla açmıyorlar çünkü o numaralar boş sadece çalışıyor
Selimoglu10 adianne telefonların sesini çok çok kisiyirlar bence. Çünkü bir kaç defasında da açıldı ve cevap vermeden hemen kapandı. Ama olacak iş değil şehir dışından gelenler için çok büyük sıkıntı 🤦