tektanem Nil25 ilk günler nasıldı biz ikinci gündeyiz iki gündür daha tuvalete hiç yapmadı nerdeyse da demin mutfakta yemek yapıyodum çiş dedi bir sevinçle döndüm artık dücek die oysa yapmış yere ona çiş diyomuş yinede artık çiş olduğunu biliyo die seviniyorum ama ne zaman artık yapar bilmiyorum günün yarısı tuvalette geçiyo resmn
Emine_2222 tektanem kda bi gelişme keşke benim oplumda yaptıktan sonra çiş kaka dese benimkinin umrunda bile olmuyo
tektanem Offfff yani yatarken iyi oluyo kilot şeklinde zaten içi havlu dışı daha farklı en azndan gece için bir altarnatif bir süre
tektanem Offfff umarım yarın güzel başlarız güne bi kaç kere desede yapsa bu kaçırmaları umursamıcamda olur alışır dicemde hep dışarıya yapıyo bakalım bi kaç gün daha devam sonrasında hala olmuyosa zorlamıcam
Emine_2222 RANAMMM kızınız kaç aylıktı başladıgınızfa acaba benim oğlum 22 aylık bugğn başladım ve sadece 1 defa tuvalete yaptı geri kalan hep altına yaptı tıvalete götürüyorum yapmıyo tam üatğnü giydiriyorum yapıyo ilk günden kafayı sıyırmak ğzereyim
RANAMMM Emine_2222 Kızım 25 aylıkken başladık ilk üç gün sürekli kendine yaptı pes etmedim illaki öğrenecek zor olacak onlar için doğduklarından beri beze bağlılar hep kızmayın sakin olun, kukulinin tuvalet eğitimi ile ilgili çizgi film var onu izlettim ara ara, yavaş yavaş öğrendi şükür şimdi bez hayatımızda yok darısı size inşallah
Emine_2222 tektanem alın bendende o kadar benimde oğlum 22 aylık çiş demesini biliyor ama biz söyleyince gelip bize demiyor çiş diye nasıl olacak bilmiyorum inşalalh normaldir bunlar
Zyneepemee RANAMMM bizde başlayalı 4 5 gün oluyor çişi geldiğini anlıyorum direk tuvalete gidiyoruz ama tahminen kendisi ne zaman söylemeye başlar
hrhdjro Bizimde 4. Günümüz oğlum 24 aylık hece kaldırıyorum kürü uyanıyoruz ama gündüzleri kacirmalar oluyor lazimliga yaptigida oluyor bu arada şaşırmayın ama ben bezle öğretiyorum yani tuvaletten sonra bezini bağlıyorum böyle böyle ilerliyoruz bakalım kısa sürede öğrenir insallah
Emine_2222 RANAMMM mesela kızınız çiş demesini biliyormuydu çişim geldi diyormuydu yada yaotıktan sonra söylüyormuydu benim oğlum asla hiçbirni demiyor konuşmasıda yok daha şuan 22 aylık acaba erkenmi başladım diye düşünüyorum siizn kızınız kaç günde tamamen alıştı acaba
Duygumom27 Offfff tam 26 aylık kızım 1 ay önce alıştı sabırlı ol ilk üç gün çok kötüydü 4.gün harika. Sen bol bol çiş yaptırmaya götür o çişini tutmayı öğrenecek
Zyneepemee Duygumom27 çok teşekkürler . Mesela ilk zamanlar bi kaç kez kaçırmıştık 5 dakikada bir soruyordum çünkü . Bugün 5 kez kaçırdı böyle mi oluyor normal mi
Pars_48 Mrb oğlum 23 aylık 3 gün oldu tuvalet eğitimine başlayalı, bezi gece gündüz tamamen bıraktım. Gece her uyanışta muhakkak soruyorum çiş var mı diye no diyor direk yada yok diyor. Sabahları da ara ara sorduğumda yok diyor geldiğinde çiş diyor. Ama bir kere sormayı unuttum altına kaçırdı. Büyük gelince de yere çöküyor zaten anlıyorum altını hemen çıkarıp lazımlığa tutuyorum. Bir avantajımız annemlerdeyim ev müstakil bahçe geniş
Offfff Pars_48 benim konusmuyor az once kaldridim tuvalete yapmado agladi uykudaydi dye.. yatağa koydum altina yapti 😭
RANAMMM Emine_2222 Kızım çok güzel konuşuyordu ama çişim geldi demezdi, çişini kendine yaptıktan sonra söylerdi anne yaptım diye, 10 gün sonunda öğrendi ama kendi çişim, kakam var demesi 1 ay sonunda dedi, 2 yaşını tamamlasam daha iyi olur bence