o kadar üzgünüm o kadar moralim bozukki. bebeğim 5 .5 aylık. sürünneye başladı emekliyo gibi. gündüzleri hep yatağinda yatrdm beşiğinde düşmesinden korkuyodum. saat 9.5 gibi uyuttum. gece uykusuna geçtiği zaman derin uyurdu sürünmezdi emer uyurdu uyandğında sık sıkta kontrol ederim hep yanımda uyuyo. çewresinide yastıkla doldururum. hazır uyumuşkn etrafı topluyodum kntrole giderken pat diye ses geldi. bi baktm düşmüş. ben çığlık atınca ağladı. aldım sakinleştirdim.ama ben sakinleşemedim tir tir tiredim hala geçmedi titremem. uyutmadm bi saat dayanabildi ama . hareketleri normaldi keyifliydi koydum yere sürünerek bana geldi gülücükler saçtı ama uykuaçsuzlktan ağlamayaa başladı mecbur uyuttum. Allahtan yere battaniye koymıuşum hiçte ypmm bgün koydum kafası battaniyenn üstündeydi şişlilte yok azcık kenara sürtündüğü için kızarmış . uyudu şimdi bırakamıyrm kucağımdan. çook kızoyorum resmen kendime lanet ettim. napim götürimmi hastaneyr sizce ...