Zeyzey6645 kilo sorunu yoksa 1 yaşından sonra cogu doktor gece emzirmeyi onermiyor zira uyku da beslenme kadar önemli belki de disten dolayi dönemsel olabilecegini düşünmüştür siz yine de uyku eğitimi verecekseniz bebeginizi ağlatmayan bir yöntem tercih etmeye bakın kolay olanı 1 hafta bebegi aralıksız ağlatıp kendi kendine uyumasını sağlamak bu uyku eğitimi adi altinda en bilinen zorbalik.. umarım zor olani ama bebeginiz için daha güvenli olani tercih edersiniz