tazebiranne_ nazardkay benim bebeğime kolik tanısı kondu d vitamini kestik düzeldi çocuk kolik değilmiş sindiremiyormuş yavrum uykusuzluk sancı kıvranma 10 saat uyumadan ağladığını biliyorum ne çektim ama şimdi düzeldi
imeaeb nazardkay Bizim kolik tanımız vardı doktor 3 ay sürecek sabret dedi ama gazdan saatlerce ağlaması 4 ay civarı bitti şuan 8 aylık ama hala çok huysuz bir bebek saatlerce krize girmese de ben yine ağlama krizleriyle uğraşıyorum huyu sanırım
MorVosvos imeaeb aynen bize de damla fln kar etmedi. Kafayı yicektim bu çocuk neden ağlıyor ne yapayım diye. Yorucu bir süreçti ama şükür ki zorda olsa bir çözüm bulduk ve atlattık.
Diva nazardkay bizimkinin belli saatı vardı akşam 5 te başlardı bende o saate hep evde ve sakin bir ortam hazırlardım ona duş olsun müzik olsun tam şu ay diyemiyorum ama zamanla azalıcak bugünlerde geçicek ☺️