pamukseker_ 14 ay önce 10bine hem spinal sezaryen doğum yapmıştım hemde miyom ameliyatı olmustum oda doğumda personel indirimi miyom ameliyatında da doktorum kendi insiyatifi ile indirim yaptırmıştı ( hastane sahibinin eşi idi doktorum.) yoksa 28 bin tutuyordu toplamda hepsi biz indirim ile 10 bine cıkmıstık.
Şimdi kaç para olmuştur acaba cok merak ettim 🫠