yesim58 Biz de bir çok mama denemistik bir süre mama kullandık. Çok da farketmiyor. Mamayı yaparken çalkalamayın. O da gaz yapıyormuş. Mama ve suyu kaşıkla karıştırıp biberonu kapatın. Mamaya bir kaç damla has zeytinyagi damlatın. Lavman yaptırmayın. Bağırsakları tembellesir. Karnına bebek yağı veya bir krem ile bez değişimi öncesi gaz masajı yapın internette vardi. Ayaklarini karnına doğru hareket ettirin bisiklet hareketi vs yaptırın.
Artık büyümus doktorunuz onay verirse ek gıdaya geçebilirsiniz. Biz de bu donemde başladık. Az biraz kayısı ile baslayabilirsiniz. Ek gıda döneminde mutlaka her yediğine bir kaç damla zeytinyağı damlatın. Ben öyle yaptım. Geçecek endişe etmeyin☺️ Bizimde gaz dönemi uzun sürdü