gizemaktass Kızlar kızımın damağında bu var ama sanki on dişler gibi damağının altında değil de yanında o yüzden diş değil gibi geldi tecrübeli anneler bir yardımcı olabilir mi ?
glsm228_ gizemaktass bebeğim 10 aylık alt damağında onun da aynı böyle. Bugün fark ettim hatta. Üst çıkmadı daha o yüzden diş değil diyen oldu.
gizemaktass kadeeraktas ama damağı altta kalıyor bu sanki yanağına değiyor damağında yan kısmında gibi azı olduğu için mi böyle acaba
gizemaktass Sis olan yerin altındaki çizgi gibi olan yer damağı şişlik damağın üstünde kızlar belki resimde anlaşılmaz diye anlatmaya çalıştım ama umarım anlatabilmisimdir
sehpayacarpanserceparmak_ Benim bebegimde boyleydi dis incisi sandim sonra vaktim dismis ama cok degisik duruyor ayni dediginiz gibi sanki damak alttami kaliyor oyle bisey bende anlamadim
gizemaktass sehpayacarpanserceparmak_ ayy aynen damak sisligin altında kalıyor. Sizin de aynı böyle miydi ne kadar sürede çıktı peki
sehpayacarpanserceparmak_ gizemaktass evet boyle olduktan 1.5hafta sonra filan cikmisti hatta ciktiginda bile inanamistim sanirim hayatimizda hic gormedigimiz icin😀 bide patlayan ilk ust disi o ondan garip geldi bana sanirim
sehpayacarpanserceparmak_ gizemaktass alt disleri cikmisti ustte ilk bu disi patladi sag tarafta yalniz simdi soldakide ayni boyle olmus vallahi