Newmomm345 Kızlar sezeryan doğum yaptım 3 buçuk ay sonra adet oldum ilk 2 ay normal gününde geldi bu ay 1 hafta gecikti korkmalı mıyım 😰😰
Themom_ Newmomm345 Neden korkuyorsunuz ki korunmuyor musunuz? Ben doğumdan sonra ilk reglmi geçen ay oldum tam 13. Ayda. İnsallah düzene girer ve bu ayda olurum diye heyecan ile bekliyorum ama korunuyorum da 40. Cıktığından beri.
Newmomm345 Themom_ korunuyoruz tabi ki ama nasıl desem 2. Çocuğun hayali bile zor şuan bebiş küçük olduğu için 😰