Bizimde ishal vardi ama kivami cok sulu ve jel gibiydi alerjiden suphelendiler 4 gun yattik serviste enfeksiyon vs. Cikmadi relaktaz damla verdiler öyle duzeldi yatarken sadece serum verdiler sivi ksybi olmasin diye ve 4 kez yapiyordu kakasını.doktirumuz 5-6 ishalli bez olursa ek tedavi yapiyoruz dedi ve cok sukur gerek olmadi eger 5-6 ishalli bezi varsa bekleneden goturun ve bingildagina bakin sivi kaybi varsa çökuyormus