karanali 1 yaşında oğlum var balkonda otururken kaşla göz arasında top böceğini ağzına attı çıkardım yutmadı bişey olmaz dimi napabilirim 🥺🥺
eflin_su karanali o tür böcekler cok mikrop barındırıyor maalesef bol su verın birde dikkat edin herşeyi ağza alma dönemleri daha geçmemiş bulunduğunuz yeri iyi kontrol edip öyle oturun
Deletedmom_216 karanali aklima direk yenur omage 5 diyen adam geldi.😂 inan bilmiuorum ama siz yine kontrol edin farkli bi durum gozlemlerseniz doktra gidin dedigin bocegi de bilmiuorum umarim bisi olmaz ☺️
karanali eflin_su su verdim bol bol yoğurt yedirdim Allah’tan yutmadan aldım saniyelik bişey oldu zaten ya bu sene o kadar çokki bu böceklerden başa çıkamıyorum ilaçlandi bide yani
199887 karanali bizim balkonun kenarinda da kuş pislikleri var nasil pisledilerse oglum bi kac kez görüp eline aldi ben onu balkona pek cikartmiyorum cikartsam bile yaninda oluyom ah bebekler
Birdunyabircennetannesi karanali Bedava et buldum yiyeyim demiş demek😅 Şaka bir yana bilemiyorum canım🤷
babyboy_35 karanali bir şey olmaz zamanında karıncalara ben cici yaparak alıp yiyormuşum 😂😂😂 bak evlendim barklandım çocuğum var
Sevvl karanali hicbisey olmaz benim kızımın 1 saat önce me yedıgını bilsenız ama söyleyemem tabi zjxkzmzm
[silindi] karanali ıyyy benimkide kanatli karincayi yemisti agzindan cikardim ama kanatlarini yemisti maalesef yemek versem yemez ne degisik bu bebekler ya ben agzinin icini yikamis bol su vermistim🤭
gurbetcimami karanali benimki de uğur böceği bulmuş evin içinde dedektör gibi arama yaparken yutmadan yakalamıştım ağız şeklinden belli oluyordu bişey olup olmadığı 🤣
tamamdedimyaa karanali sabah aynısı başıma geldi. Bende yutmadan ağzından aldım ama hala çok tedirginim. Sevgili kocamda çok rahat aman bir şey olmaz. Çin’e gitsek yemek seçmez dedi 😂 güler misin ağlar mısın bilemiyorum. 😂