Merhaba daha öncede post açmıştım 2 yaş sendromuyla ilgili kızlar lütfen yaşayan varsa yazsın bana da içim rahatlasın ya yoksa az kaldı doktora götürücem durup durup ağlıyo konuşamadığı için kendini ifade edemiyor ne istediğini anlamıyoruz işaret ediyor ama edene kadar apartman inliyor ağlayıp kendini yere atmasından sıfır ekran bu arada oyun grupları parklar her gün götürüyorum ama aşırı huysuz huzursuz bi çocuk gece uyurken sabah olmasına korkuyorum yarın ne olacak acaba diye kızım bence öyle yapmamalısın denemeye kalmadan saçıma yapışıyor sabrım kalmadı cidden