Ebtcl Merhabalar, 8 aylık bebeğim yemek yemiyor, 6.ayından beri ek gıdaya başladık çok güzel yiyordu ama 1 haftadır hiç yemiyor ağzını sımsıkı kapatiyo sonra da ağlayor sadece emiyor. Sizde böyle bişey yaşadınız mi ?
Deletedmom812 Ebtcl bizim diş döneminde böyle oluyo genelde hele sıcak şeyleri hiç yemiyor sanırım damaklarını acıtıyo yoğurt yer bol bol o dönemlerde rahatlattığı için