Aydakisiyahkedi
Ufacık kek parçasından hastanelik olan kızım için üzgünüm🥲
Tartışılır bence bu konu yaa, doktorlar bile ortak nokta bulamamışken.
Büyük kızımın doktoru, 10 aylık bi bebek ceviz yüzünden anafilaksi geçirmiş bütün gece onu döndürmek için uğraştık demişti. O zamandan beri her yeni verceğim şeyi korkarak veriyorum ne zaman ne olacağı hiç belli olmuyor çünkü.
Bala batırılan emzik yüzünden ölen bebek de vardı.
Tabi kader kısmet ama işte insan korkuyor. Alerjisi olmayanlar ne şanslı🥲