Neziha122 bnde cocuk devam sutu kullanıyordum ama oldugum yerde bulmak neredeyse ımkansızlasıyor o yuzden içimin %1,5 yaglı olan sütüne gectım bebe buskıvısıyle beraber uyurken veriyorum sadece bı sorun oldugunu düşünmüyorum cunku 1 yasından itibaren süt verılebılıyor bebeklere ama yıne de doktorunuzla görüşün bn ona danısarak vermeye başladım ılkde 3 gun kuralı uyguladık alerji yapmadığını gordugumuz ıcın devam ettık