2 yaş anneleri tuvalete başladınız mı? Nasıl ilerliyorsunuz? 2,3 hafta altını hep açtım hep altına işedi. Lazımlığa hiç yapmadı. Ya balkona ya pijamasına işedi. Tuvalete götürdüğümde yalnızca suyla oynamayı tercih ediyor. Çiş yapmaya odaklı değil sanki. Hep pijamaya işeyip kaka yaptı. Ne yapıcam kızlar öneri verin lütfen?