3.5 aylık kızım oburken birden meme redd etmeye başladı hep emzik emiyodu biberonlada vermişliğimiz var bikaç kez işim olunca sağıp koyuyodum ama uzun müddettir biberon vermiyoduk çok iyi emiyodu ilk zamanlar emzikle kandırıp emdiriyodum daha sonra emme süresi azaldı şimdiyse meme dudağına değince çığlık atlyo asla istemiyo saatlerce aç kalıyo mememde süt o kadar oluyoki acı veriyo bende saıp atıyorum lütfen kendi deneyiminizi anlatın