kahvekolik_ Selam anneler, kizim 3.5 aylik oldu. Bu donemde sac kesilir mi? Siz bebeginizin sacini kestinizmi? Doktorlar saclarin gur olmassi icin kesmeyi oneriyorlarmis. Deneyimlerinizi paylasirmisiniz 🫶🏻
bisenakillisinzaten kahvekolik_ biz 5 aylıkken sıfıra vurmustuk ama keşke yapmasaydik hem çok geç uzadı hem de hiç gurlesmedi