Fatmabbb Merhaba arkadaşlar çocuğumun 6. Ayda alt iki dişi çıktı şimdi 7. Ayı geçtik ve üst iki dişi çıkmadan üstte köpek dişleri çıkıyor patladı baya ateşlendi hatta üst iki dış çıkmadan köpek dişi çıkması normal mi?