zeynepeslemdemir Merhaba kullandığınız memnun kaldığınız bebeğinize kilo aldırdığını düşündüğünüz mamalar nelerdir ? Önerilerinize açığım bebeğim kilo alamıyor
sukran21 zeynepeslemdemir Merhaba ben bebelac gold kullanıyorum henüz tartılmadık ama kilo aldığını fark edebiliyorum gaz problemide yapmıyor şuan memnunum
mero_81 zeynepeslemdemir bebelac gold kullandım gaz yapıyordu ama kabız yapmıyordu gazınıda kolayca çıkarıyodu fakat kilo çok aldırmadı maalesef ay olarak büyük değil 2 aylık şuan ishal oluyordu bebelacla ishal olduğu içinde kilo gözle görülür almadı aptamile geçtim
aytlkya Ben ilk aptamil kullandım çok sancı yaptı ve kabız yaptı bebelac golda geçtik memnunum sindirimi kolay ne kadar kilo aldı bilmiyorum ama fark ediyorum toparlandığını
atlasmommm Bebelac gold kullanıyorum haftada 500 gr aldırıyor gaz ve kabızlık yapmadı çok memnunum ilk maması
atlasmommm sukran21 canım 3 ya da 4 kere sabah 8 de öğlen 1 de akşam 6 da bir de 10 da akşam gece anne sütü ve aralarda anne sütü ve tadım ek gıda
nisataskin Biz hipp keçi sütlü kullanıyoruz doğduğundan beri şu am 3 aylığız gayet güzel kilo alımımız fos kilo değil. Organik olduğu içinde içimiz daha rahat öneririm kesinlikle