Lva Arkadaşlar merhaba.12 aylık kızım var emziriyorum.Dişleri çıktı ve göğüslerim sürekli yara oluyor geçsede kısa süreli oluyor tekrarlıyor.Şuan aşırı derece kızarıklık yara ve şişlik var bitkisel yada ilaç tavsiyesi olan varmı çok zor durumdayım.
Beyza_osmanaras Lva lansinoh gerçekten çok faydası al kullan devamlı düzelene kadar zarar olmaz sür göğüs ucuna silmene gerek yok emzirebilirsin çünkü bitkisel şeylerle yapılmış ama kullan faydası oldu bende kullandım gerçekten oldu
Aselim55 Lva canım ben de 1 aydır denemedğim şey kalmadı ağlayarak emzitiyordum en son kantoran yağını denedim çok şükür şuan iyiyim karbonatlı suyla silip kantoran yağı kullan hemen iyileşti benim ki ama emzirirken mutlaka iyice yıka
Buglem_ylmz Canım tahinin üstündeki yağını sür o fayda etmezse lansinoh kremi sur oda fayda etmezse hakiki zeytin yağı karbonat karıştır pamukla sür göğüs ucunu kuru bırakma kuru kalınca hiç geçmez
Lva Buglem_ylmz canım lansinohla zeytinyağını sürekli sürüyorum ama hiç düzelmedi.Tahini de deneyim.Teşekkür ederim